Ενημέρωση–Οδηγίες για τη Επαναλειτουργία του Σχολείου


Αγαπητοί Γονείς και Μαθητές,

Στο πλαίσιο της επαναλειτουργίας του σχολείου τη Δευτέρα 18/5/2020, σας ενημερώνουμε για τα παρακάτω:

1. Έχουν ήδη σταλεί στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο τα υποτμήματα και οι μέρες που θα έρχονται στο σχολείο. Επίσης έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου οι ώρες προσέλευσης και αποχώρησης της Δευτέρας 18/5 και της Τρίτης 19/5.

2. Διαβάστε και συζητήστε με τα παιδιά σας τις οδηγίες των ΕΟΔΥ–ΥΠAIΘ, που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου.

3. Την Τετάρτη 13/5 έγινε καθαρισμός και απολύμανση σε όλους τους χώρους του σχολείου. Επίσης, προμηθευτήκαμε από το Δήμο Αλίμου και το ΥΠΑΙΘ όλα τα απαραίτητα υλικά καθαριότητας και υγιεινής, τα οποία είναι τοποθετημένα στους χώρους που προβλέπεται (αίθουσες, τουαλέτες κλπ).

4. Κατά την πρωϊνή προσέλευση, θα υποδεικνύεται σε κάθε μαθητή από τους εφημερεύοντες καθηγητές ο χώρος του προαυλίου όπου θα περιμένει, μαζί με τους άλλους μαθητές του τμήματος του, κρατώντας την απόσταση του 1,5 μέτρου, μέχρι την είσοδό του στην αίθουσα. Στον ίδιο χώρο θα προαυλίζεται και κατά τα διαλείμματα.

5. Οι μαθητές θα εισέρχονται και θα εξέρχονται στις/από τις αίθουσες σταδιακά, με τη σειρά Α1, Α2, ..., Γ3 και κρατώντας τις αποστάσεις θα μεταβαίνουν αποκλειστικά στον χώρο του τμήματος στο προαύλιο.

6. Κατά την είσοδο των μαθητών στην αίθουσα θα πρέπει υποχρεωτικά να απολυμαίνουν τα χέρια τους με αντισηπτικό που θα υπάρχει στην είσοδο.

7. Ακολούθως, κάθε μαθητής θα κάθεται μόνο στη θέση που έχει οριστεί για αυτόν.

8. Οι αίθουσες διδασκαλίας έχουν διαμορφωθεί κατάλληλα, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και οι μαθητές θα κάθονται αλφαβητικά, ένας σε κάθε θρανίο, χωρίς να μπορούν να μετακινηθούν.

9. Κάθε μαθητής θα μπορεί να φέρει μαζί του, για την ατομική του προστασία: μάσκα, γάντια, χαρτομάντιλα, αντισηπτικό, αντισηπτικά μαντιλάκια κλπ. Θα πρέπει όμως να γνωρίζει την ορθή χρήση τους. Επίσης, θα μπορεί με αυτά να καθαρίζει επιπλέον τον χώρο του (θρανίο, καρέκλα, προσωπικά αντικείμενα).

10. Κάθε μαθητής θα πρέπει να έχει μαζί του όλα τα απαραίτητα είδη (και μερικά εις διπλούν) που θα χρειαστεί για τα μαθήματα της ημέρας, ώστε να μην τα δανείζεται από άλλους αλλά και ούτε να τα δανείζει.

11. Οι μαθητές θα μετακινούνται σε άλλη/ο αίθουσα/χώρο για τη διδασκαλία της Β΄ Ξένης γλώσσας, της Πληροφορικής/Τεχνολογίας και της Γυμναστικής.

12. Στις αίθουσες διδασκαλίας οι πόρτες και τα παράθυρα θα είναι συνέχεια ανοικτά, για το φυσικό αερισμό της τάξης. Δεν θα λειτουργεί ο κλιματισμός.

13. Οι μαθητές δεν θα εισέρχονται στα γραφεία της Διεύθυνσης και των Καθηγητών. Αν υπάρξει ανάγκη, θα απευθύνονται στον καθηγητή της τάξης ή στον εφημερεύοντα.

14. Η χρήση της τουαλέτας θα γίνεται υπό την επίβλεψη επόπτη καθηγητή, ώστε να τηρούνται τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και απόστασης. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος θα επιτρέπεται μόνο σε περίπτωση εξαιρετικής ανάγκης.

15. Επειδή στο σχολείο δεν λειτουργεί κυλικείο και στα διαλείμματα δεν θα προλαβαίνουν όλοι οι μαθητές να χρησιμοποιούν τις βρύσες,  θα πρέπει να έχουν μαζί τους επαρκή ποσότητα νερού και το φαγητό τους.

16. Θα πρέπει οι μαθητές να ακολουθούν τους κανόνες υγιεινής του ΕΟΔΥ και της λειτουργίας του σχολείου και να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των καθηγητών. Σε αντίθετη περίπτωση, για την ασφάλεια μαθητών και καθηγητών, θα ειδοποιείται ο κηδεμόνας του μαθητή, ώστε να τον παραλαμβάνει από το σχολείο.

Ζητάμε τη συνεργασία και την υποστήριξή σας για την ομαλή λειτουργία του σχολείου κάτω από τις παρούσες συνθήκες πανδημίας.

                                                                                                        Ο Διευθυντής
                                                                                                  Σεμερτζάκης Ιωάννης